Tärkein olet sinä



Tänään rakastetaan itseämme (ja se on kaikkein pirullisin ja vaikein tehtävä), niin jaksamme jakaa hyvää myös muille.  



Tänään ei ole mitään ekologista asiaa, eikä oikeastaan mitään asiaa. Kunhan soittelen suutani keskiviikoiseen tapaani. Olen sairastaessa neulonut ystävälleni hänen tilaamiaan yksivärisiä ja tavallisia lapasia. Kuten kuvasta huomaatte, jotain kohtaa en selkeästi toiveesta ymmärtänyt. Tänään kuntoni hieman näyttäväisi suuntaavan kohti tervettä ihmistä, joten päätin käydä kahvilla ystävälläni. Se onnen tunne kun pääsee sängyn pohjalta ihmisten ilmoille. Lapaset oli tarkoitus antaa joululahjaksi, mutta koska olen mitä olen, halusin antaa ne heti sillä siunatulla sekunnilla kun viimeinen silmukka on neulottu (10min ennen bussia ja olin velä yöpuvussa). Päättelin lapaset bussissa ja kuvasin ne pari pysäkkiä ennen omaa pysäkkiäni. Olisi ollut jotenkin juuri minua unohtaa kiireessä ja innostuksissani toinen lapasista siihen penkille. Ehkä tänään minä voisin yrittää rakastaa kärsimätöntä ja kaikki-mulle-heti -puolta itsestäni. 



Joululahjatilanne: Piti neuloa kolmet villasukat ja kolmet lapaset. Tilanne: Yhdet lapaset tehty ja annettu. Muut aloittamatta. Joten rakkaat ystävät ja sukulaiset, saatte jälleen vain rakastavan katseen ja lämmintä kättä. Nämä ovat paketoitu hyvin ylioptimistiseen ja epämääräiseen lupaukseen: Joku vuosi onnistun ja yllätän kaikki.


-Heidi

Kommentit

  1. Ihana sinä! Nyt vasta, "vähän" jälkijunassa luen näitä postauksia! Ihastun aina piiroksiisi, ja tämänkertaisen haluaisin tulostaa seinälle itselleni muistutukseksi! "Hirviö" on niin samaistuttava <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit